Algemene Voorwaarden

Tarieven 
De tarieven zijn exclusief 21% BTW. Voor bedrijven, stichtingen en verenigingen gelden andere prijzen. Zowel particulieren klanten, bedrijven, stichtingen en verenigingen kunnen een vrij blijvende offerte aanvragen.
Miss Creatief behoudt te alle tijden het recht prijzen te wijzigen. 

Voor opdrachten tussen 21:00 - 00:00 uur rekenen wij een toeslag van 25%
voor opdrachten tussen 00:00 - 07:00 uur rekenen wij een toeslag van 40%

Op nationale feestdagen gelden de volgende toeslagen
75% toeslag:
1e & 2e Kerstdag
Oud en Nieuw 

50% toeslag:
Koningsdag
1e & 2e Paasdag

25% toeslag:
Goede vrijdag 
Bevrijdingsdag
Hemelvaartsdag 
1e & 2e Pinksterdag

Boekingen
U kunt Miss Creatief boeken via de website. 
Na overleg ontvangt u een bevestiging met de totaal prijs. Na het overmaken van de aanbetaling van 25%, heeft Miss Creatief uw opdracht aanvaard. Bedrijven, stichtingen en verenigingen die Miss Creatief willen inhuren, ontvangen een offerte op maat. Deze offerte is geldig tot 2 weken na de offerte datum, na deze periode zal een nieuwe offerte aangevraagd moeten worden. 

Betalingen
Miss Creatief accepteert diverse betalingen zoals overschrijven of betaling via pin. Dit gaat altijd in overleg. 
voor bedrijven, stichtingen en verenigingen dient de factuur binnen de uiterste betaaldatum betaald te worden. We hanteren een betalingstermijn van 7 dagen. Indien de factuur niet is voldaan zullen we een herinnering sturen. Bij uitblijven van betaling zijn we genoodzaakt bij de tweede herinnering administratieve kosten in rekening te brengen van €40,00. Wanneer dan nog geen betaling ontvangen is zullen we een incassobureau inschakelen. De daarmee gemoeide kosten zijn voor rekening van de wanbetaler. 

Annulering door de opdrachtgever
Wanneer er door de opdrachtgever wordt geannuleerd in de periode tot 14 dagen voor de datum van de opdracht, brengen we geen kosten in rekening. Indien 14 dagen of korter is, berekenen we 25% en bij 7 dagen of korter 50% van het totale factuurbedrag. Wanneer de opdrachtgever op de dag van de opdracht zelf annuleert of wanneer daar en op dat moment blijkt dat de opdrachtgever een verkeerde datum heeft door gegeven, wordt de gehele factuur in rekening gebracht. 

Annulering door Miss Creatief
Bij ziekte of familieomstandigheden van onze zijde, proberen we een vervanger te regelen. Miss Creatief werkt alleen met professionele schminksters. Het kan voorkomen dat er geen vervanger is in dat geval wordt de opdracht geannuleerd en ontvangt de opdrachtgever het volledige bedrag retour. 

Reis-en parkeerkosten
Reiskosten bedragen € 0,50 per km gerekend vanaf onze locatie naar uw locatie. Er wordt gebruik gemaakt van google maps (snelste route). Op locatie waarvoor betaald parkeren geldt, worden de kosten voor parkeren doorberekend aan de opdrachtgever. 

Benodigdheden en werkplek
Om de mooiste resulaten te behalen, is het belangrijk dat er een goede werkplek beschikbaar is. Dit betekend dat de opdrachtergever voor de volgende zaken zorgdraagt:
  - er bij regenachtig weer gelegenheid is om binnen te schminken.
  - er voldoende livht aanwezig is.
  - de schminkster recht heeft op 5 min pauze na 2 uur gewerkt te hebben.
Wanneer niet aan deze wensen zijn voldaan heeft de schminkster het recht om op dat moment de keuze te maken om de opdracht niet uit te voeren.

Aansprakelijkheid
Miss Creatief erkent geen aansprakelijkheid voor letsel of schade aan goederen of personen direct of indirect dat wordt veroorzaakt door toedoen van haar activiteiten. Miss creatief gebruikt materialen die hypo allergeen, huidvriendelijk en onschadelijk zijn. Desondanks is het niet uit te sluiten dat gevoelige huidtypes gevoeliger op producten reageren.

Toezicht tijdens schminken
Tijdens de duur van het schminken (inclusief op- en afbouw) zorgt de opdrachtgever voor de aanwezigheid van minimaal 1 volwassenen (18 jaar of ouder) die toezicht houdt op de aanwezige kinderen en de kinderen begeleid tijdens het schminken.

Promotie
Miss creatief behoud zich het recht haar activiteiten tijdens de werkzaamheden bij de opdrachtgever te promoten middels het dragen van haar eigen bedrijfskleding/logo, plaatsen van banner, flyers en visitekaartjes.